Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Dom Pomocy Społecznej "Leśna Polana" w Jasieńcu

Jasieniec 69, 66-320 Trzciel

Przejdź do treści

Sprzedaż Samochodu Astra

Jasieniec, dnia 21.10.2025r

Nr sprawy S.233.1.2025

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY SAMOCHODU OSOBOWEGO

Dom Pomocy Społecznej w Jasieńcu , 66-320 Trzciel, Jasieniec 69 zwanym dalej „Sprzedającym” zaprasza do złożenia ofert w przetargu na sprzedaż pojazdu służbowego.

1. Rodzaj pojazdu służbowego: samochód osobowy OPEL ASTRA-G-CC; benzyna; nr rej. FMI 02558; nr VIN W0L0TGF487G018664; Rok produkcji 2006. Przebieg wg licznika – 152 059 tyś km

2. Cena wywoławcza – 1.700,00 zł

3. Miejsce oględzin: Dom Pomocy Społecznej w Jasieńcu, Jasieniec 69 66-320 Trzciel w dniach 22.10.2025r – 28.10.2025r (w dni robocze) w godz. od 8:00 do godz. 14:00 po uprzednim umówieniu się telefonicznie pod numerem: 504 240 202– Beata Grudniewska Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

4. Warunki udziału w sprzedaży

1)  W przetargu wezmą udział Oferenci, którzy  do dnia 31.10.2025r do godz. 12.00 złożą podpisaną ofertę zawierającą oferowaną cenę brutto.

2) Do oferty należy dołączyć:

- dane oferenta wraz z adresem,

- podmiot gospodarczy – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS oferenta,

- oświadczenie oferenta, że akceptuje warunki umowy sprzedaży- projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia,

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Sprzedającego z Oferentami

Wszelkich informacji udziela Beata Grudniewska tel. 504 240 202 – Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

5. Opis sposobu przygotowywania ofert

1) ofertę należy sporządzić wg treści formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia i powinna zawierać:

a) imię i nazwisko i adres lub nazwę firmy i siedzibę,

b) oferowaną cenę,

c) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,

2) ofertę należy złożyć w języku polskim.

6. Odrzucenie oferty

Oferta zostanie odrzucona jeżeli :

1) została złożona po wyznaczonym terminie lub  w niewłaściwym miejscu;

3) jeżeli złożone dokumenty nie zawierają kompletnych danych, są nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

O odrzuceniu oferty Oferent zostanie powiadomiony pisemnie.

 

7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1) Ofertę należy złożyć:

a) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż pojazdu służbowego”, osobiście lub przesyłką

pocztową/kurierską, w terminie do dnia 31.10.2025r do  godz. 12:00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jasieńcu

2) Sprzedający otworzy oferty w obecności Oferentów, którzy zechcą przybyć w dniu 03.11.2025
o godz. 13:00. Podczas otwarcia ofert Sprzedający odczyta nazwy i adresy Oferentów oraz informacje dotyczące ceny.

8. Informacja dotycząca ceny

1) cenę oferty należy podać na formularzu oferty;

2) cena winna być wyrażona w polskich złotych;

3) w formularzu oferty Oferent określi cenę z dokładnością do 0,01PLN;

4) Oferent składający ofertę nie może zaoferować ceny niższej niż wywoławcza cena określona w ust. 2);

9. Opis kryteriów, którymi Sprzedający będzie się kierował przy wyborze oferty

1) spośród złożonych ofert zostanie wybrana oferta z najwyższą ceną brutto ,

2) Oferenci którzy złożyli oferty zawierające taką samą najwyższą cenę zostaną wezwani do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych;

3) Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen równych lub niższych aniżeli zaoferowane w złożonych ofertach.

10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

1) o wyborze najkorzystniejszej oferty Sprzedający poinformuje zamieszczając informację w miejscu publikacji ogłoszenia o sprzedaży;

2) w przypadku wyboru oferty kupujący zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Sprzedającego;

3) jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy w terminie wyznaczonym w pkt 2) powyżej, Sprzedający może wybrać ofertę najkorzystniejszą z pozostałych ważnych ofert,

4) Oferent w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy dokona płatności za zakupiony pojazd na konto

nr 38 8367 0000 0063 4276 6000 0002

5) Oferent składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Ogłaszający przetarg zastrzega sobie prawo zmiany warunków postępowania przetargowego oraz odwołania przetargu bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

Historia publikacji

  • 21.10.2025 13:46, Administrator
    Edycja dokumentu: Sprzedaż Samochodu Astra
  • 21.10.2025 13:45, Administrator
    Edycja dokumentu: Sprzedaż Samochodu Astra
  • 21.10.2025 13:38, Administrator
    Dodanie załącznika: Projekt Umowy

Informacje

Liczba wyświetleń: 143
Utworzono dnia: 21.10.2025